piątek, 29 listopada 2013

#2 - recenzja + opinia lakieru Safari



Hej! witajcie witajcie! kupiłam sobie dzisiaj lakier miętowy ,,safari" skusiłam się bo miały piękne kolory i fajną ,,słoiczek" ( ja tak to nazywam od. aut.) ale później przeczytałam sobie opinie na wypadek czy dobrze wybrałam co przeczytałam to mnie zamurowało!
Ale ja też chciałam ocenić więc dodam:


Mam kilka lakierów z tej firmy. 
Dużym plusem jest fakt, że kolorów jest naprawdę sporo - każdy może znaleźć coś dla siebie. Niestety większość z nich smuży przy nakładaniu, do tego czasami nawet 2 warstwy nie wystarczają do całkowitego krycia.
Schnie dość długo, bardzo lubi się odbijać (pościel, odciski palców).
Na temat tego ile utrzymuje się na paznokciach się nie wypowiem, ponieważ jeżeli jakiś lakier pozostaje na moich paznokciach 2-3 dni bez odprysków to już naprawdę coś.

A teraz lakier na moich paznokciach :










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz